powered by Agones.gr (Στοιχημα)
Powered By Blogger
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Φίδι έσωσε μία οικογένεια από την φωτιά.


Ένας Κινέζος περιποιήθηκε και γιάτρεψε ένα ετοιμοθάνατο φίδι,έτσι όταν το σπίτι του έπιασε φωτιά, το φίδι λειτούργησε σαν συναγερμός και τους έσωσε.

Η Liaosheng Evening Post αναφέρει:

Ο Yu Feng, από το Fushun, της επαρχίας Liaoning, βρήκε ένα ετοιμοθάνατο μαύρο φίδι έξω από την πόρτα του.

"Το περιποιήθηκα με βότανα και σε 20 μέρες ήταν καλά."Είπε ο Yu.

Πήρε το φίδι όταν γιατρεύτηκε και το πήγε σε ένα κοντινό βουνό, σε απόσταση πάνω από ένα μίλι από το σπίτι για να το ελευθερώσει.Αυτό όμως την επόμενη μέρα γύρισε πίσω στο σπίτι.

"Άλλες δύο φορές το ελευθέρωσα, αλλά αυτό πάντοτε γυρνούσε πίσω.
Οι κοντινοί μου άνθρωποι, μου είπαν ότι το φίδι γυρνάει για να ξεπληρώσει την καλοσύνη που του έδειξα, έτσι το κράτησα."
Συμπλήρωσε ο Yu.

Ονόμασε το φίδι Long Long και το υιοθέτησε σαν κατοικίδιο,ώσπου ένα βράδυ το φίδι έσωσε όλη την οικογένεια.

Ο Yu εξηγεί πως έγινε το περιστατικό.

"Κοιμόμουν, ώσπου κάποια στιγμή αισθάνθηκα κάτι κρύο στο πρόσωπό μου, ήταν ο Long Long.
Δεν με είχε ξυπνήσει άλλη φορά, εγώ όμως νύσταζα τόσο πολύ που ξανακοιμήθηκα, αλλά τότε άρπαξε με τα δόντια του τα ρούχα μου και χτύπαγε με την ουρά του το κρεβάτι.

Μετά ανέβηκε στο κρεβάτι της μητέρας μου και το χτύπαγε με την ουρά του.
Ξύπνησα και μύρισα κάτι να καίγεται.
Ήταν η ηλεκτρική κουβέρτα της μητέρας μου που είχε πάρει φωτιά.
Σηκώθηκα αμέσως και την έσβησα."

Οι ειδικοί στα ερπετά είπαν ότι τα φίδια δεν έχουν την απαραίτητη νοημοσύνη να ενεργούν κατ' αυτόν τον τρόπο, αλλά ο Yu πιστεύει ότι ο Long Long με αυτόν τον τρόπο του ανταπέδωσε την καλοσύνη του και τους έσωσε.
kakos lykos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...