powered by Agones.gr (Στοιχημα)
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Καταγγελια για τις αξιολογησεις στο skroutz.gr

Όπως ολοι γνωριζουμε στο http://www.skroutz.gr/ βρισκουμε τις χαμηλοτερες τιμες σε πολλα προιοντα. Αν θα προσεξετε διπλα απο το καθε καταστημα εχει και τις αξιολογησεις τις οποιες και καποιοι τις λαμβανουν σοβαρα υποψιν τους για την τελικη αποφαση τους.

Δυστυχως ομως ολα ειναι ενα ωραιο παραμυθακι αφου οι υπευθυνοι του σκρουτζ δεν αφηνουν τιποτα στην τυχη! Τι εννοω; Πηρα καποιο προιον απο καταστημα που συνεργαζεται με το σκρουτζ. Ειχα προβλημα με την συσκευασια και διαμαρτυρηθηκα στο καταστημα απο το οποιο με διαβεβαιωσαν ολα θα γινουν οπως πρεπει...
Τελικα τιποτα δεν εγινε, ετσι εγραψα στις αξιολογησεις του σκρουτζ (αρνητικα) και αφου περασε και εγω δεν ξερω ποσο καιρος ειδα την αξιολογηση μου μαζι με την απαντηση του καταστηματος. Η απαντηση βεβαια ηταν οπως εξυπηρετουσε το καταστημα και γεματη ανακριβειες...
Γραφω εκ νεου απαντηση-συμπληρωμα στις ανακριβειες του καταστηματος αλα οπως καταλαβαινετε χαθηκε στο δρομο... ετσι καταλαβα οτι τα περισσοτερα καταστηματα (οχι ολα) μαγειρευουν τις αξιολογησεις...
ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΤΕ ΤΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΚΡΟΥΤΖ, ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΟΛΙΣ ΔΟΥΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΗΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ...

"αναγνωστης"
απo TreloKouneli

2 σχόλια:

  1. Εμένα , επειδή ανάφερα πως ενα προϊόν δεν είχε εγγύηση αντιπροσωπείας , ή πως σε άνα κατάστημα φέρθηκαν σκατά , ή πως κάτι άλλα που είχα πάρει απο σκρουτζομάγαζα δεν ήμουν ευχαριστημένος , με αναγγάσανε να διαγράψω τις κριτικές στέλνοντας μου απο το πρωϊ ως το βράδυ email , - μιλόντας μου στον ενικό και σε απότομο τόνο - προσπαθόντας να μου σπάσουν τα νεύρα και να με βγάλουν ψεύτη ισχυρσιζόμενοι επίσης δήθεν ανακρίβειες .
    Οι άνθρωποι είναι ελεινοί , και θα έπρεπε να προσέχουνε πολύ περισσότερο το πως φέρονται στον κοσμάκη που πεινάει και δεν του περισσευουνε λεφτά για πέταμα .
    Εξυπηρέτηση μέσω σκρουτζομάγαζων καμία , πας στην άκρη του πουθενά για να κερδίσεις ποσά όπως 3€ ... που τα χαλάς στις βενζίνες .. να χαλάς και σε τηλεφωνήματα να σου λενε πως δήθεν υπάρχει το προϊόν που ζητάς ετοιμοπαράδοτο και όταν πας στο κατάστημα να μην υπάρχει , ή α΄λλα σκηνικά , όπως πχ να περιμένεις εβδομάδες προϊόν που αναφέρεται πως θα υπάρχει σε 1-3 ημέρες .
    Ελεινοί και αισχροί ...Να προσθέσω πως σε κάρτα γραφικών , άλλη φωτο είχε το skroutz και άλλη ήτανε πραγματικά , όπως και σε subwoofer που πήρα ... κάνουνε "λάθη" πουλώντας πιθανόν φθηνότερα προιόντα ως ακριβότερα , καθώς επίσης και γεμίζουν ατελείωτες καταχωρήσεις με προϊόντα του τύπου refurbished ή άλλων καταργημένων με τεχνολογία δεκαετιας που τα πουλάνε ως νεα μοντέλα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στις 19/7/17 εκανα μια παραγγελια απο το ''stinportasou.gr''που συνεργαζετε με το σκρουτζ, για ένα πατινι που ειχαν αναρτησει στην σελιδα τους.Πριν κανω την παραγγελια επικοινωνισα με το καταστημα τηλεφωνικος ,οπου ο υπαλληλος με διαβεβαιωσε ότι το προιον υπαρχει ετσι ακριβως όπως το βλεπω στην σελιδα. Μετα από δυο ημερες ερχεται το πατινι στον χωρο μου και το παραδιδω στο παιδακι για το οποιο προοριζοταν.Ανοιγωντας το κουτι συνειδητοποιω ότι το πατινι δεν ειχε καμια σχεση με το πατινι το οποιο ειχα παραγγειλει.Προφανως από την χαρα του το παιδακι να ανοιξει το δωρο του ,το κουτι σχιστικε.Επικοινωνω με το καταστημα για την αντικατασταση του προιοντος ή για την επιστρωφη των χρηματων μου.Μου εξηγησε ο υπευθυνος ότι προιον το οποιο εχει ανοιχτει δεν μπορει να αντικατασταθει.Μετα από μια εντονη συζητηση που ειχαμε στο τηλεφωνο μου εξηγησε ότι η εταιρια του εμπορευεται ένα μονο πατινι,αυτό το οποιο μου εστειλαν.Θα συμφωνησω ότι νομικα σαν εταιρια είναι καλυμενη.Συμφωνω επισης ότι ένα προιον το οποιο εχει ανοιχτει δεν μπορει να αντικατασταθει ουτε να καλυφτει οικονομικα στο ακεραιο.Ηθικα όμως δεν εχει το δικαιωμα σαν εταιρια να πουλαει ένα προιον στο site της το οποιο δεν εχει καμια σχεση με το προιον το οποιο θα παραλαβει ο πελατης.Κατα την γνωμη μου αυτό είναι ανηθικο.Εαν ο επιχειρηματιας ηταν σωστος , θα επρεπε από την στιγμη που το σωστο πατινι δεν υπηρξε ποτε στην αποθηκη του εξ αρχης, να μου επιστρεψει τα χρηματα στο ακεραιο και να μου ζητησει και συγνωμη για το λαθος. Αντιθετως με τα λεγομενα του μου εδωσε να καταλαβω ότι το φταιξιμο είναι δικο μου και καμια ευθυνη δεν εχει η εταιρια. Είναι θλιβερο ,στην ασχημη αυτή περιοδο την οποια διανυουμε , να υπαρχουν επιχειρησεις σαν και αυτή οι οποιες ανηθικα κοροιδευουν τον κοσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...