powered by Agones.gr (Στοιχημα)
Powered By Blogger
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Ατάκες που έγραψαν ιστορία!

1. Βίκυ Κουλιανού:


Οκτώ στους δέκα Έλληνες πιστεύουν ότι τα µοντέλα είναι χαζά.Τους υπόλοιπους τρεις όµως, που πιστεύουν πως είµαστε έξυπνες δεν τους ακούµε.



2. Μανώλης Μαυροµάτης:

Ο Ronaldo ξεχύνεται σαν…

εµετός στην επίθεση



3. Νίκος Χατζηνικολάου:

Το πρωτοφανές αυτό γεγονός, συµ?αίνει για δεύτερη φορά.



.4. Ελένη Δήµου:

Η ηχογράφηση έγινε στο σπήλαιο των Πετραλώνων όπου ?ρέθηκε ο πρώτος εν ζωή σκελετός.



5. Αννα Βίσση:

Ο Αντώνης Σαµαράς µε βοήθησε να ξεπεράσω το χωρισµό µου µε τον Νταλάρα. Πως ήταν οι µέρες µου µε τον Νταλάρα; Αν σας πω ότι δεν θυµάµαι θα µε πιστέψετε;



6. Ράνια Λυκούδη:

Θα το θεωρούσα ΑΓΕΝΕΙΑ αν ένας άντρας από το πρώτο ραντε?ού µου ζητούσε να κάνουµε πρωκτικό σεξ!!!



7. Τόλης Βοσκόπουλος (Σε συνεντευξη στον Ν. Χατζηνικολάου):

Όταν τους ζήτησα την ανάγκη τους δεν µου την έδωσε κανείς



8. Η Αντζελα θέλει να τραγουδήσει ένα τραγούδι εκτός προγράµµατος:

Παρακαλώ να χαµηλώσουν τα φώτα, γιατί τώρα θα πω ένα τραγούδι off the record



9. Αννα Φόνσου:

Δόξα τω Θεώ, είµαι άθεη.



10. Σχολιαστής στίβου κατά την διάρκεια αγώνα ανωµάλου δρόµου γυναικών:

Και οι ανώµαλες µπαίνουν στα τελευταία 1000 µέτρα…



11.Εκφωνητής ποδοσφαιρικού αγώνα στην τηλεόραση:

Και ναι…µπαίνει µέσα στη µεγάλη περιοχή…την βγάζει και την παίζει…



.12. Γιάννης Σπαλιαρας:

Είμαστε κάτι σαν δεύτερα ξαδέρφια με τον Νάσο Γαλακτερό.. Με την μάνα του είμαστε πρώτα ξαδέρφια.



13. Τζέλα Παυλάκου

Η γρίπη των πουλερικών έχει επιφέρει καίριο κλύσμα στους κάτοχους πουλερικών.



14. Γιάννης Γκελντής (τηλεοπτικός μάγειρας)

Προσθέτουμε την άσπρη κρέμα και παχύ σαν του πατέρα μου καμάρι. (Όποιος κατάλαβε τι είπε, ας το πει κι εμάς…)



15. Σε ερώτηση αν θα αφιέρωνε κάποιο απ’ τα τραγούδια της, στην άσπονδη φίλη της Στέλλα Μπεζαντάκου…

-Δεν νομίζω ότι θα έριχνα το επίπεδό μου, για να της αφιερώσω και κάποιο τραγούδι μου.. Εμένα έχουν αξία και ήθος τα κομμάτια μου.

Βέρα Λάμπρου (Η υψηλού επιπέδου αοιδός, γνωστή από το γεμάτο ήθος και αξία άσμα «το νινί σέρνει καράβι «)



16. Κατερίνα Λάσπα (σε ζωντανή εκπομπή του Πάρτυ)

Έχω καλή όραση και από το αριστερό μου αυτί.



17. Μανώλης Μαυρομμάτης

Και εδώ ξαναβλέπουμε στο replay το φάουλ που είναι πιο σκληρό αυτή τη φορά.

http://endiaferonta.com/?p=7307

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...