powered by Agones.gr (Στοιχημα)
Powered By Blogger
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Ένα φαξ απο ψηλά..



Ακόμη μιά φορά ήρθα εδώ κάτω..

ήρθα να σε βοηθήσω..

ξέρεις, δέν το βάζω κάτω εύκολα..

έχω ξανάρθει και ξανάρθει..

την μιά μου εδωσες να πιώ το κώνειο..

την άλλη με σταύρωσες..

αναρωτιέμαι τι να με περιμένει τούτη την φορά..

κι όμως με ευκολία κατηγορείς κείνον που μεταξύ άλλων, "ο καλύτερος έχει σκοτώσει τον Πατέρα του"..

πότε θα μάθεις την Αγάπη του πατέρα στο παιδί του;

οτι δέν έχει τελειωμό..

εδώ θα είμαι να περιμένω με υπομονή την νέα μου καταδίκη απο σένα..

παιδί μου..

το φάξ της ημέρας..Ευρύνοος, ο Τρελός του χωριού..


ο Τρελός του χωριού..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...