powered by Agones.gr (Στοιχημα)
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Ελεγχοι στις πολυεθνικές για τις υψηλές... ελληνικές τιμές.

Στόχος η αντιμετώπιση της αισχροκερδούς συμπεριφοράς τους καθώς ελέγχουν τα ράφια και τα ψυγεία των σουπερμάρκετ

Στο «στόχαστρο» του υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας βρίσκονται οι πολυεθνικοί όμιλοι καταναλωτικών προϊόντων που δεσπόζουν στην ελληνική αγορά. Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου σε συνεννόηση με την υπουργό κυρία Λούκα Κατσέλη ενεργοποιεί το σύστημα ελέγχου των ενδοομιλικών συναλλαγών, δηλαδή των αγοραπωλησιών προϊόντων μεταξύ των εταιρειών του ιδίου ομίλου, με προφανή στόχο να ελέγξει τον τρόπο διαμόρφωσης των τιμών. Είναι γνωστό εξάλλου ότι πολλά καταναλωτικά προϊόντα ξένων πολυεθνικών ομίλων στην ελληνική αγορά πωλούνται ακριβότερα απ΄ ό,τι σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, γεγονός που στη διάρκεια των τελευταίων χρόνων έχει συνδεθεί με το θέμα της ακρίβειας, εγείροντας πλήθος αντιδράσεων.
Ο λόγος είναι ότι πολλοί όμιλοι εταιρειών εφαρμόζουν την τιμολογιακή πολιτική τους καθορίζοντας την κατανομή των κερδών στις διάφορες εταιρείες του ομίλου ανά τον κόσμο και διαμορφώνουν δραστικά τη συνολική φορολογική επιβάρυνσή τους, αυξάνοντας με τεχνητό τρόπο τη φορολογητέα βάση του σε ένα κράτος και μειώνοντάς την σε ένα άλλο, καταφεύγοντας στη μέθοδο της υπερτιμολόγησης και υποτιμολόγησης αγαθών και υπηρεσιών. Στόχος του transfer pricing είναι η τεκμηρίωση της τιμολογιακής πολιτικής των συνδεδεμένων επιχειρήσεων.
Μάλιστα υπολογίζεται ότι περίπου το 60% των εμπορικών συναλλαγών στα ανεπτυγμένα κράτη πραγματοποιείται μεταξύ εταιρειών που ανήκουν στον ίδιο όμιλο εταιρειών. Το μέτρο αυτό το έχουν συστήσει επανειλημμένως ο ΟΟΣΑ και η Ευρωπαϊκή Ενωση και εφαρμόζεται σε 45 χώρες παγκοσμίωςσε επίπεδο ΕΕ το έχουν εφαρμόσει ήδη 16 κράτη.
http://astrofegia.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...